پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶
از محیط بان عبدالله عباسی به عنوان یکی از سه محیط بان نمونه تالابی برتر کشور در سال ۱۳۹۹ تقدیر و جایزه محیط بان نمونه تالابی کشور به وی اهدا گردید.

شعار سال: بزرگداشت پنجاهمین سالگرد انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب ها، با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و متخصصان داخلی و خارجی، سه شنبه ۲۸ بهمن ماه جاری (به صورت حضوری و آنلاین) در سالن همایش‌های بین المللی این سازمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم از محیط بان عبدالله عباسی، محیط بان گیلانی به عنوان یکی از سه محیط بان نمونه تالابی برتر کشور در سال ۱۳۹۹ تقدیر و جایزه محیط بان نمونه تالابی کشور به وی اهدا گردید.

همچنین در این همایش با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از کتاب‌های جدید با موضوع تالاب و نیز تمبر پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر رونمایی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۹۹، کد خبر:

۶۰۵۶۴۵، www.diyarmirza.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
اين تقدير كردن ها خيلي خوبه و شايد انگيزه اي هم بشه اما تا جايي كه من ميدونم انگيزه ها از ادم گرفته شده در محيط باني
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین