پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
پیروز بخت با اشاره به تشکیل اجباری 30 هزار پرونده قضایی برای جاعلان نشان استاندارد گفت: اخذ استاندارد برای نان سنتی اجباری شد.
شعار سال:

نیره پیروزبخت در مراسم بزرگداشت روز ملی استاندارد گفت: پیشرفت تکنولوژی باعث شده که نظم بهتری را در بخش‌های صنعتی شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: اخذ استاندارد پیش از تولید محصول ضروری است و این امر مهم نباید به بعد از تولید سپرده شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه فعالیت‌های جدید به راهکارهای تازه نیازمند است، گفت: بند 24 سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دارای نکات غنی و حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.

پیروز بخت با اعلام اینکه استاندارد باید در تمام کالاها مورد توجه قرار گیرد، افزود: در همین رابطه قرار شده که دریافت استاندارد برای نان سنتی هم اجباری شود.

وی با اشاره به تشکیل 30 هزار پرونده قضایی برای جاعلان نشان استاندارد، گفت: رتبه ایران در فضای بین‌المللی و در سازمان بین‌المللی ایزو از جایگاه 31 به 27 ارتقاء یافته است.

رئیس سازمان ملی استاندارد در انتها خاطر نشان کرد: در طول فعالیت سازمان استاندارد 30 هزار استاندارد تدوین شده و این تعداد طی 3 سال گذشته حدود 11 هزار مورد بوده است.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 26 مهر95 ، کد مطلب:233282 www.mizanonline.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین