پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان ایرانشهر گفت: تجهیزات ایستگاه های ناوگان ایمنی ایرانشهر پاسخگویی وسعت شهرستان نیست.
شعارسال: ابراهیم دکالی مدیر عامل سازمان آتش نشانی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: شهرستان ایرانشهر علی رغم وسعت جغرافیایی تنها دو ایستگاه دارد که کمبود تجهیزات نیز این نبود را به چالشی جدی بدل ساخته است.

وی گفت: در ماههای گذشته همزمان با فصل تابستان چندین باغ خرما در سطح شهرستان از جمله روستاهای صعب العبور دچار سانحه آتش سوزی شد که مأموران آتش نشانی بنا بر وظیفه در محل حاضر می شدند که متأسفانه در این بین سه دستگاه خودروی اطفای حریق که عملا حداکثر ظرفیت تجهیزات آتش نشانی شهرستان ایرانشهر بود دچار آسیب شد.

این مسئول با ابراز گلایه از نامه نگاری های متعدد جهت رسیدگی مسئولین مربوطه به این اتفاق گفت: سرانجام با همکاری و تأمین مبلغ خسارت وارده از سوی شورای شهر و شهرداری ایرانشهر یکی از خودروهای اطفای حریق ایرانشهر به ناوگان ایمنی ایرانشهر بازگردانده شد.

دکالی افزود: هم اکنون ناوگان ایمنی ایرانشهر دارای یک خودروی نیمه سنگین و سه خودروی اطفای حریق می باشد که می طلبد با توجه به وسعت شهرستان اقدامی در این خصوص صورت پذیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون، تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1395، کدخبر: ۸۹۰۸۵، www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین