پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی را در خصوص ریزش چاه در بلوار قیام و کشته شدن دو تن در این حادثه مطرح کرد.

شعار سال:

مهدی چمران گفت: در چند روز گذشته شاهد فرونشست زمین در بلوار قیام بودیم که از همان دقایق ابتدایی اقداماتی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فرونشست زمین در بلوار قیام هیچ ارتباطی به تونل مترو نداشته  و در این محدوده یک چاهک ریزش کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ریزش یک چاه در محدوده بلوار قیام اظهار کرد: عصر امروز یک چاه در اطراف متروی قیام ریزش کرد که متاسفانه یک کارگر افغان در این حادثه در زیر آوار ماند.

چمران ادامه داد: به منظور امدادرسانی به این کارگر نیروی های سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده اما در این حادثه یکی از آتش نشان ها نیز جان خود را از دست داد.

وی از ادامه اقدامات به منظور یافتن جسد کارگر افغان در حادثه ریزش چاه در بلوار قیام خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی های سازمان آتش نشانی موفق شدند پیکر آتش نشان حادثه دیده را از چاه خارج کرده اما هنوز اقدامات به منظور یافتن جسد کارگر افغانستانی ادامه دارد.

چمران با تاکید براینکه ریزش چاه در بلوار قیام ارتباطی با تونل مترو ندارد تصریح کرد: تونل مترو حدود 12 تا 13 متر زیر زمین بوده و احداث آن نیز به اتمام رسیده است.

وی از وجود چاه ها و قنوات زیاد در محدوده بلوار قیام خبر داد و اذعان کرد: در مسیر  چاه ها و قنات های زیادی وجود داشته که پیشنهاد ما به مسئولان مترو گرفتن عکس ها و اسکن های لازم از محدوده است تا از این طریق چنانچه چاه و یا گودالی در مسیر وجود داشته باشد شناسایی شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 19 مهر 1395، کد مطلب: 231261    : www mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
طفلک کارگرهای افغانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین