پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرو نشست های زمین در نتیجه پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی، برداشت بی رویه و غیر قانونی از چاه های زیر زمینی و کاهش بارش باران است.

شعار سال: اقبال شاکری در دویست و نود یکمین جلسه شورا اظهار داشت: دو ماه پیش تذکری در رابطه با وضعیت نامطلوب تسهیلات مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به ویژه وضعیت پارکنیگ‌ ارائه دادم که پاسخی از وزارت راه و شهر سازی و مدیر این فرودگاه دریافت شد که در آن ضمن تاکید موضوع و تشکر از تذکر دهنده اعلام شده است که برنامه بهبود وضعیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه از بررسی مسئولانه این مسئولین باید تشکر کرد و گفت: موضوع باید تا حصول نتیجه پیگیری شود.

شاکری بیان داشت: نشستی در بزرگراه آزادگان رخ داده است و با توجه به اینکه سطح آب‌های زیرزمینی تهران کاهش یافته است روزانه اراضی تهران یک میلی‌متر نشست می‌کند.

رئیس کمیته عمران شورا افزود: نشست زمین در کشور و در شهر تهران در نتیجه پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی، کاهش بارش های سالانه و استفاده بی رویه و غیر قانونی از چاه های آب زیر زمینی است.

وی تصریح کرد: این موضوع برای حفاری های زیر زمینی از جمله تونل های فاضلاب، مترو و حفاریهای سازمان های آب، برق و مخابرات از یکطرف و گود برداریهای عمیق ساخت و ساز از طرف دیگر بسیار خطر آفرین است.

رئیس کمیته عمران شورا یاد آور شد: سازمان آب و فاضلاب استان تهران باید برنامه خود را در مقابله با این موضوع و مدیریت آن اعلام نماید و نقشه های جغرافیایی فرو نشست زمین را به دیگر دستگاه ها و شهرداری ارائه نماید.

وی بیان داشت: اقدامات سازمان آب درباره نشست زمین چیست و چه تدابیری را پیش گرفته است. با این شرایط هر حفاری ریزش مجدد در تهران است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 23 شهریور 95 ، کد مطلب: 3768473: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین