پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
یکی از ده اقتصاد برتر دنیا، ۱۱ مقام بلندپایه دولتی را برای غذایی در حدود ۵ هزار دلار، اخراج می‌کند؟ واقعا چرا؟ چرا در ایران اختلاس‌های چند صد میلیون دلاری، در حد چند سال زندان دارد و برخی محرومیت‌های موردی دیگر! ما با خودمان داریم چه می‌کنیم! اگر می‌خواهیم شاهد کاهش چنین آسیب‌هایی در جمهوری اسلامی ایران باشیم، حاکمیت باید دست رسانه‌ها را باز بگذارد و اختیار عمل بیشتر بدهد. مسلم بدانید، کارمان را خوب بلدیم.
شعار سال: "ریوتا تاکدا"، وزیر امور داخلی و ارتباطات ژاپن گفت قصد دارد درخواست مربوطه را به اداره کارکنان دولت ارائه دهد.

اوایل این هفته، این رسانه گزارش داد ۱۳ مقام از وزارت ارتباطات، با دریافت وعده‌های غذایی گران‌قیمت از "سیگو سوگا" و دیگر اعضای شرکت فیلم "توهوکوشینشا"، قانون اخلاق خدمات عمومی ملی را نقض کرده‌اند. توهوکوشینشا شرکتی است که خدمات پخش ماهواره‌ای ارائه می‌دهد و وزارت ارتباطات ژاپن برای آن مجوز‌ها را صادر می‌کند. قانون اخلاق خدمات عمومی ملی، دریافت امتیازات از طرف ذی‌نفع‌ها را ممنوع کرده است.

شرکت سیگو یوگا با دوبله فیلم و پخش ماهواره‌ای سر و کار دارد، حوزه‌ای که تحت کنترل وزارت ارتباطات قرار دارد. طبق گزارش‌های رسانه‌ای، ۳۷ نشست برگزار شده که در آن‌ها مقامات وزارت‌خانه با وعده‌های غذایی گران‌قیمت از طرف شرکت سوگا پذیرایی شده‌اند. مجموع هزینه چنین نشست‌هایی حدود ۵ هزار دلار بوده است.

نخست‌وزیر ژاپن به صورت علنی عذرخواهی و تأیید کرده که وی مسائل کاری را با پسر خود در میان نمی‌گذارد و اطلاعی از نشست‌های وی با مقامات وزارت‌خانه نداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۱۲۰۶۰۴۷۶۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین