پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۳۰۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
نمایندگان مجلس دولت را مکلف به تخصیص یک درصد از یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی به متولدین سال ۱۴۰۰ جهت خریداری واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس کردند.

شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه، ۹ اسفند) قوه مقننه، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با الحاق یک بند درآمدی به ماده واحده این لایحه در راستای حمایت از جمعیت و خانواده موافقت کردند.

مطابق ماده واحده الحاقی دولت مکلف است به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۰ متولد شود، ۱۰ میلیون ریال از محل یک درصد از یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی را به صورت بلاعوض صرفاً جهت خریداری واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس به سرپرست فرزند تخصیص دهد. آیین‌نامه اجرایی این بند توسط هیأت دولت تهیه و به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۹۹، کد خبر: ۲۴۶۰۹۷۱، www.tasnimnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
خيلي اتفاق خوبيه اين بچه كه بشه 18 سالش ميتونه با اين سرمايه حداقل شايد يه ماشين بخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین