پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
رییس فدراسیون والیبال گفت: تلاش ما این است که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کادر فنی ایرانی تیم ملی را هدایت کند.
شعار سال: محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه های فدراسیون اظهار داشت: برای فدراسیون آرمان حضور در جمع چهار تیم برتر المپیک و رفتن روی سکوی این مسابقات را پیش‌بینی کرده‌ایم. با توجه به توانایی والیبال ایران و بازیکنانی که در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته پرورش یافته‌اند و البته جایگاه والیبال ایران در سطح جهان، به این هدف امیدواریم.

وی خاطرنشان کرد: والیبال ایران از سال ۲۰۰۶ رشد کمی داشت اما از ۲۰۱۱ و سپس از سال ۲۰۱۲ که وارد لیگ جهانی شدیم، رشد قابل توجهی داشته که زعم فدراسیون بین‌المللی رشدی موشکی را تجربه کرد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا ولادمیر آلکنو فقط تا المپیک هدایت تیم ملی را بر عهده دارد یا فدراسیون برنامه بلندمدتی با او دارد؟ گفت: وقتی شرایط مختلف را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی ایران به یک رهبر برای هدایت در المپیک نیاز دارد. از میان گزینه‌های مختلف به آلکنو رسیدیم و با او برای المپیک به تفاهم رسیدیم. در حال حاضر او لیگ ما را رصد می‌کند و اردوهای تیم ملی نیز از هفتم فروردین آغاز می‌شود.

رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که اگر المپیک لغو شود، تکلیف همکاری با ولادیمیر آلکنو چه می‌شود؟ گفت: اگر المپیک برگزار نشود، کل برنامه‌های ما تغییر می‌کند.

رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که مربیان ایرانی کادر فنی چه کسانی هستند؟ گفت: علاوه بر پیمان اکبری و سعید رضایی،‌ رحمان محمدی‌راد و رضا تندروان نیز در این دوره با تیم ملی کار می‌کنند. فرصت خوبی است که شرایط را برای پس از المپیک آماده کنیم.

وی که با شبکه ورزش گفتگو می کرد، افزود: والیبال ایران با مربیان ایرانی به قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان رسید. اما نمی‌توانستیم در این دوره المپیک خطر کنیم و تیم را با سرمربی ایرانی به توکیو بفرستیم زیرا ممکن بود روند حضور مربیان ایرانی را به تعویق بیاندازد. تلاش ما این است که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کادر فنی تیم ملی ایرانی باشد.

داورزنی درباره دوری طولانی‌مدت سعید معروف از میادین والیبال گفت: معروف پارسال به تیم بایک موتور چین پیوست اما لیگ این کشور به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بارها به تعویق افتاد و به همین دلیل مدت‌هاست که این بازیکن نتوانسته به میدان برود.

داورزنی افزود: کاپیتان تیم ملی تجربه بالا و زندگی کاملا حرفه‌ای دارد و مطمئن هستم که در طول لیگ ملت‌های والیبال، کمبودی که به دلیل مدت طولانی بازی نکردن دارد، جبران می‌شود.

وی درباره کیفیت برگزاری لیگ برتر گفت: امسال یکی از فنی‌ترین لیگ‌ها در طول ۴۰ سال گذشته بود. نبودن تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش در لیگ،‌ نشان داد که والیبال ایران ظرفیت بالایی دارد. از سوی دیگر متمرکز برگزار شدن مسابقات و استفاده از سیستم ویدئوچک، هم کیفیت فنی مسابقات را بالا برد و هم حاشیه‌ها را کمتر کرد.

رییس فدراسیون والیبال درباره حضور تعدادی از مدیران پروازی در فدراسیون گفت: موضوع استفاده از برخی مدیران را که در خارج از تهران سکونت دارند بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهره بردن از آنها در مقابل هزینه‌ای که برای سفر به تهران دارند، سود بیشتری دارد.

وی ادامه داد: طبیعی است که این کار برای فدراسیون هزینه دارد ولی طبیعی است که فدراسیون باید برای استفاده از نیروهای توانمند استان‌های دیگر هزینه کند. تلاش می‌کنیم که از همه ظرفیت والیبال کشور استفاده کنیم.

داورزنی درباره سرمایه‌گذاری روی رده‌های پایه والیبال خاطرنشان کرد: برای آینده والیبال کشور باید روی بازیکنانی سرمایه‌گذاری کنیم که میانگین قدی بالای ۲ متر داشته باشند. برای همین منظور کادر فنی را برای تیم زیر ۱۶ سال تشکیل داده‌ایم.

وی گفت: برای والیبال زنان هم برنامه‌های زیادی داریم و به دنبال استخدام یک مربی خارجی هستیم. فدراسیون این شرایط را فراهم می‌کند که در چهار سال آینده در میان چهار تیم برتر قاره آسیا باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
الان اين كاري كه ميكنيد لطف بزرگي نيست يه جورايي از مربيان داخلي داريد چشم پوشي ميكنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین