پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
خبرگزاری تسنیم و پس از آن روزنامه جوان به حسین دهقان اعتراض کرده‌اند که چرا در کمپین انتخاباتی‌ات از عنوان مشاور رهبری استفاده می‌کنی و نباید این کار را انجام دهی.
شعار سال: خبرگزاری تسنیم و پس از آن روزنامه جوان به حسین دهقان اعتراض کرده‌اند که چرا در کمپین انتخاباتی‌ات از عنوان مشاور رهبری استفاده می‌کنی و نباید این کار را انجام دهی.

اینکه رسانه‌ها به ویژه از نوع فرنگی‌اش به صفت مشاورت رهبری انقلاب با او مصاحبه می‌کنند امر واضحی است و تا کنون هم این عنوان از وی پس گرفته نشده و او هم در مصاحبه‌هایش پیرامون مسائل مختلف خاصه در حوزه دیپلماسی حرف می‌زند.

اما مگر دهقان چه کاری می‌کند که دیگران نمی‌کنند؟ مثلا دستورات اجرایی آیت الله رییسی در سفر‌های استانی‌اش کم از اقدامات دهقان دارد؟ یا اقدامات قالیباف که ربطی به شان نمایندگی‌اش ندارد! حتی سعید محمد که این روز‌ها با توییتر هم آشنا شده و راه به راه توییت می‌کند و از قضا توییت‌هایش هیچ ربطی به مسئولیتش ندارد شامل این قاعده نمی‌شود؟

مشکل اینجاست که در جبهه اصولگرا بر هرکه بنگری به همین درد مبتلاست و اگر قرار است حسین دهقان به سو استفاده از عنوان مشاور رهبر انقلاب متهم شود پیش از او خیلی‌ها در نوبت ایستاده‌اند.

حتی اگر به گذشته برگردیم جناب آقای رییسی هنگامی که تولیت آستان مقدس رضوی را بر عهده داشت و سرزده با دوربین سراغ تهیدستان می‌رفت هرگز مورد چنین عتابی قرار نمی‌گرفت. یا قالیباف در کسوت شهردار تهران مگر کم در معرض این پرسش قرار گرفت که چرا فعالیت انتخاباتی می‌کند؟

اصولگرایان اگر معترض این رفتار غلط هستند باید نگاهی به گذشته‌شان بیاندازند. آن‌ها خود سنگ بنای این عمارت را کج گذاشتند و حالا باید تا ثریا کج رفتنش را تماشا کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی امتداد نو، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.emtedad.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
خب وقتي كسي خودش رو مشاور رهبري معرفي كنه توانايي هاش در زمينه رياست جمهونري پنهان ميشه و بيشتر در جوار رهبري بودنش نظر مردم رو جلب ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین