پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
حدود ده روز است که سازمان تامین اجتماعی درگیر حذف دفترچه‌های کاغذی است، یعنی یک مانور بسیار مهم و بزرگ برای اجرای نسخه الکترونیک که عین قانون و پیش درآمد مسیر سامان دادن به درمان کشور و حقوق مردم است، به جز خانم دکتر اعتماد سعید در رادیو سلامت و خانم خوشحالی در سلامت نیوز، همه همکاران دست به قلم و دوربین بردند تا ریشه این طرح را بخشکانند یا سکوت کردند؟! به نظر شما این وضعیت قبل از دیجیتال برای نظام سلامت ما زشت نیست، واقعا پس کی باید پای کار بیایید؟!

شعار سال:این روزها بدجوری ناراحت هستم اول از همکاران رسانه ای از همه خبرنگاران و اصحاب خبر و  همه کسانی که سخن از دغدغه برای ایران می کنند.

برای همه انهایی که برای گرفتاری فلان بیمار در فلان بیمارستان و خطای پزشکی گریبان پاره می کنند و برای همه کسانی که دوربین به دست جلوی اورژانس ها از نابسامانی سخن می گویند و از همه اونهایی که از قاچاق دارو سخن می گویند و از همه کسانی که صحبت از ولایت مداری و انقلابی گری می کنند تا آنانکه سخن از اصلاحات و دنیای آی تی می کنند.

حدود ده روز است که سازمان تامین اجتماعی درگیر حذف دفترچه های کاغذی است ، یعنی یک مانور بسیار مهم و بزرگ برای اجرای نسخه الکترونیک که عین قانون و پیش درآمد مسیر سامان دادن به درمان کشور و حقوق مردم است ، به جز خانم دکتر اعتماد سعید در رادیو سلامت و خانم خوشحالی در سلامت نیوز، همه همکاران دست به قلم و دوربین بردند تا ریشه این طرح را بخشکانند  یا سکوت کردند؟!

از دانشگاه های علوم پزشکی که ناله ء وا "کمبود سرنسخه" سر دادند تا برخی کادر درمان که گفتند وقت نداریم تا مشخصات و دارو در سامانه وارد کنیم ؟!!! از ویزیت عقب می مانیم و .....

اما همکاران

آقای شعیب شاهزمانی، خانم حیدری تسنیم، خانم گردان روزنامه اطلاعات، آقای مخدومی فارس، عزیزان مکتوبات و دوستان ایتان و برنامه ثریا، جناب چیوانی ، واقعا برای کمک به این طرح ملی کجایید؟

 به نظر شما این وضعیت قبل از دیجیتال برای نظام سلامت ما زشت نیست، واقعا پس کی باید پای کار بیایید؟!

مهدی اسفندیار دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت

 

پایگاه تحلیلی-خبری شعارسال، برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
دیگه حس میکنم خبرنگاران هم در ایران برای اصلاح کار شور و شوق سابق رو ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین