پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
استاندار در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به هجمه ها علیه خواست مردم منطقه سیستان برای راه اندازی منطقه آزاد اعلام کرد: کسانی که ادعای حمایت از حقوق مردم را دارند دریغ از حتی یک نطق در دفاع از لایحه منطقه آزاد سیستان ندارند.
شعارسال: استاندار در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به هجمه ها علیه خواست مردم منطقه سیستان برای راه اندازی منطقه آزاد اعلام کرد: کسانی که ادعای حمایت از حقوق مردم را دارند دریغ از حتی یک نطق در دفاع از لایحه منطقه آزاد سیستان ندارند.

علی اوسط هاشمی افزود: برای تصویب لایحه با رئیس مجلس، رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ،مرکز پژوهشهای مجلس دیدار کردم.

وی ادامه داد: به اتفاق ۵ استاندار استانهای دیگر با رئیس سازمان صدا وسیما دیدار کردیم و به آقای عسکری گفتم رسانه ملی در مقابل خواست مردم ایستاده است.

استاندار اظهار داشت: از معاون اول رئیس جمهور درخواست کردم جلسه فوق العاده تدبیر برای دفاع از لایحه منطقه آزاد سیستان در مجلس گذاشته شود واعضای جلسه هم پیشنهاد شده است.

وی تصریح کرد: در چندین جلسه در شورای عالی مناطق آزاد کشور برای دفاع از نقشه ها و ضمائم حضور داشتم و کارشناسان دبیرخانه شورا محدوده طرح را از نزدیک بررسی و نقشه ها را دیده اند .ولی عده ای برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت بهانه می آورند که نقشه های لایحه تکمیل نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هامون پرس، تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1395، کدخبر: 23088، www.hamounpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین