پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: زمینه ترخیص ۲۶۵ هزار تن ذرت خوراک دام و طیور از بندر امام به زودی فراهم می‌شود.

شعار سال: دکتر غلامرضا شریعتی در بازدید از مجتمع بندری امام افزود: این ذرت‌ها توسط بخش خصوصی وارد شده است، اما مواردی در خصوص استاندارد‌سازی این محموله مطرح بود که پژوهشگاه سازمان استاندارد عملیات خاص را بر روی آن‌ها انجام داده و به زودی موارد اختلاف برطرف خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در بحث ترخیص غلات و نهاده‌ها از بندر امام با مشکلاتی مواجه بودیم و انباشت کالا در بندر زیاد بود که برای بررسی این مشکلات و تسهیل روند ترخیص کالا به این منطقه سفر کردم.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: در کنار توجه به سلامت جامعه، سازمان ملی استاندارد به فکر سرعت بخشی به واردات و کمک به ترخیص هر چه زودتر کالا‌ها از بندر امام نیز است.
 
وی با اشاره به موضوع ذرت‌های آلوده در بندر امام ادامه داد: در خصوص ذرت‌های آلوده که چند سالی در بندر امام دپو شده اند با دستور رئیس جمهوری از سال گذشته عملیات برگشت آن‌ها انجام گرفته و تاکنون ۱۴هزار تن از مجموع ۷۰ هزار تن ذرت آلوده به کشور مبدأ مرجوع شده است.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به منظور بررسی وضعیت محموله‌های ترخیص نشده در بندر امام و بازدید از آزمایشگاه‌های این سازمان به بندر ماهشهر خوزستان سفر کرد.
 
استاندار پیشین خوزستان چندی پیش با حکم دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به عنوان رئیس سازمان استاندارد ایران منصوب شد.
 
این نخستین سفر شریعتی به خوزستان از زمان تکیه زدن بر مسند ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.
 
حدود ۹۰ درصد حجم کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور از بندر امام وارد کشور می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا  ، تاریخ انتشار:  17 اسفند 1399  ، کدخبر: ،www.mana.ir،89329

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
براي چي بايد وقتي كشور به اين ماده نياز داره اين همه طولش بديم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین