پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
انجمن تولیدکنندگان خوراک حیوانات خانگی انگلستان در مورد چالش‌های جدی که صادرکنندگان خوراک حیوانات خانگی به اتحادیه اروپا دارند، هشدار داده است.

شعار سال:این انجمن اعلام کرده که بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که فقط یک سوم کسب و کارهای مربوط به خوراک حیوانات خانگی در صادرات به اتحادیه اروپا موفق بوده اند.

ارزش صنعت خوراک حیوانات خانگی انگلستان حدود ۳ میلیارد پوند (۴/۱ میلیارد دلار) می باشد. در سال ۲۰۱۹ ارزش صادرات خوراک حیوانات خانگی به اروپا ۲۸۵ میلیون پوند برآورده شده که در برابر صادرات این محصول به سایر کشورهای جهان که حدود ۴۵ میلیون پوند بوده است، رقم قابل توجهی می باشد.

با توجه به اینکه صادرات برای این صنعت موضوع بسیار مهمی است، اعمال این محدودیت ها به کسب و کارهای مربوطه آسیب می رساند. این در حالی است که دولت انگلستان بر اهمیت آزادی انگلستان در مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای تجاری با کشورهای غیر اتحادیه اروپا، سریعتر از اتحادیه اروپا و با شرایط خاص خود تأکید می کند.

 

 پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال ،برگرفته از كانال انجمن صنايع خوراك دام ايران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین