پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از دو برابر شدن بودجه سازمان محیط زیست در سال جدید خبر داد.
شعار سال: عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: وضعیت سازمان حفاظت محیط زیست در سال ١٤٠٠ از نظر مالی با دستور رئیس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه بهتر می‌شود.

کلانتری در ادامه پیام نوروزی خود به برخی از اقدامات شاخص سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته اشاره کرد و گفت: قانون حمایت از محیط بانان به تصویب نهایی رسید و آیین نامه اجرائی آن ابلاغ شده است و با تصویب این قانون محیط بانان با خیال راحت‌تر می‌توانند وظایف خود را انجام دهند.

کلانتری در بخش دیگری از پیام نوروزی خود از اخذ حقآبه ٣٥ تالاب از وزارت نیرو به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان حفاظت محیط زیست یاد کرد و گفت: حقآبه محیط زیستی اهمیتش از حقآبه کشاورزی بیشتر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تمام طرح‌های توسعه‌ای کشور در کمتر از ٢ ماه پاسخ ارزیابی محیط زیستی شان ارائه می‌شود.

وی به توسعه آموزش عمومی محیط زیست در سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید باور محیط زیست را به آحاد مردم برسانیم و شعار ٨٠ میلیون محیط بان برای تحقق توسعه پایدار کشور لازم است پیگیری شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۷۷۰۲۸۰۶، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
مگه اقاي كلانتري رو نگرفته بودن؟ ايشون بايد عزل بشه از پستش با اون حرف هايي كه زده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین