پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
موسوی پور گفت: پلیس راهور با همکاری شهرداری تهران اقدامات لازم در خصوص انسداد کلیه ورودی‌های پارک‌ها را انجام می‌دهد.

  شعار سال:سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت تردد و مراجعه به پارک و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین، با همکاری شهرداری تهران اقدامات لازم در خصوص انسداد کلیه ورودی‌های پارک‌ها در حال انجام است.
 
موسوی پور با اشاره به اینکه از سحرگاه امشب کلیه همکاران ما در پلیس راهور  تهران در آمادگی صد درصد خواهند بود، افزود: در کلیه مبادی ورودی به پارک و تفرجگاه‌ها و حتی تفرجگاه‌های محلات شهر تهران مستقر خواهند شد و نسبت به جلوگیری از مراجعه شهروندان به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اقدام خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان این ممنوعیتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا تعیین شده است را رعایت نکنند و جان دیگران را به خطر بیندازند، همکاران ما نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:   12 فروردین 1400، کدخبر: 7712104، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بوستان هي تهران واقعا هر ساله كه روز طبيعت بوده به شدت شلوغ ميشده و چه خوب كه جلوش گرفته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین