پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
چغلوند گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های نقل و انتقال وسایل نقلیه باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک استان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.
شعار سال: سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در استان، بنابر تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی مهلت اعتبار وکالت نامه‌ها و قرارداد‌های نقل و انتقالات خودرو تا اطلاع ثانوی تمدید شد و قابل استناد است.

وی گفت: بنابراین طرفین معامله خودرو در لرستان می‌توانند زمان وکالت نامه و قرارداد‌های منقضی شده را تمدید کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: همچنین آموزشگاه‌های رانندگی این استان به منظور کاهش شیوع کرونا از پانزدهم فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

تعداد مبتلایان کرونا در لرستان با شناسایی ۹۹۵ بیمار جدید تا روز ۱۶ فروردین به ۷۹ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان و سلسله در وضعیت قرمز، دورود در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۵۴۱۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: معاملات ، خودرو ، لرستان ، تمدید
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین