پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
فرنوش نوبخت گفت: هیچ قراردادی بین شرکت مترو و اورژانس کشور بسته نشده است، اما درحال حاضر در چند ایستگاه مترو مانند ایستگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه صادقیه مکان‌هایی را به اورژانس اختصاص دادیم.
شعار سال : فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره قرارداد امضا شده بین متروی تهران و اورژانس کشور گفت: هیچ قراردادی بین شرکت مترو و اورژانس کشور بسته نشده است، اما درحال حاضر در چند ایستگاه مترو مانند ایستگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه صادقیه مکان‌هایی را به اورژانس اختصاص دادیم.

او افزود: الان نیز اورژانس در این ایستگاه‌ها مستقر شده و درحال خدمات‌رسانی به افراد داخل مترو و یا خارج از مترو است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درباره کاهش سرفاصله‌ها عنوان کرد: مترو درحال حاضر هیچ برنامه‌ای برای کاهش مجدد سرفاصله‌ها ندارد و حتی نسبت به امکانات موجود تا این لحظه سرفاصله‌ها را کاهش هم داده‌ایم و الان سرفاصله‌ها در خط ۲ سه تا سه و نیم دقیقه است.

او افزود: تا این لحظه در ۳۰ مرحله سرفاصله‌ها را کاهش داده‌ایم، ولی فعلا امکان کاهش مجدد سرفاصله‌ها وجود ندارد و با همین ظرفیتی که مترو در سال ۹۸ داشتیم ۲ میلیون نفر را در مترو جابه جا می‌کرد الان نزدیک به ۷۰ یا ۸۰ هزار نفر را جابه جا می‌کند و سعی ما حفظ همین وضعیت است.

نوبخت درباره ضدعفونی قطار‌های مترو ادامه داد: ضدعفونی قطار‌ها مانند ۱۴ ماه گذشته روزانه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه مشکلات مالی می‌تواند بزرگترین معضل متروی تهران در سال جدید باشد، بیان کرد: در این ماه‌ها کرونا باعث کاهش درآمد مترو شده است و باید منابع بیشتری برای مترو در نظر گرفته شود. سال گذشته مترو تهران فقط ۲۰ میلیارد از کمک‌های دولتی برخوردار شد و زیان‌های سال گذشته با این کمبود منابع مالی جبران نشد و این کمبود منابع مالی بزرگترین مشکل متروی تهران است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۰۴۶۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
شهرداری خیلی از منابع مالی خودش رو از طریق همین طرح ترافیک و شلوغی خیابون ها به دست میورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین