پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
هاشمی گفت: در حدود ۱۲ ماه، ۱۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شاید در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه باشد.
شعار سال: سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: ما تا دیروز توانستیم نزدیک به ۱۵ مورد از پروژه‌های بزرگ را افتتاح کنیم که از این تعداد، ۶ مورد متعلق به ایستگاه مترو بود، ۳ مورد سه شنبه همین هفته و ۴ مورد دیگر فروردین سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در حدود ۱۲ ماه، ۱۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شاید در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه باشد به همین علت از حمایت‌های شهردار تهران تشکر می‌کنم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: با آقای رسولی صحبت کردیم و قرار بود معاونت و سازمان به گونه‌ای ادغام شوند که معاونت تضعیف نشود و در ۲ مورد باهم اتفاق نظر داشتیم؛ قرار بود ما سازمان بار و کالا ایجاد کنیم، اما آقای رسولی پیشنهاد دیگری داد که ما قبول کردیم که هیچ سازمان جدیدی به شهرداری اضافه نشود.

هاشمی گفت: در خصوص سازمان حمل و نقل و معاونت هم ما با این شرط موافق بودیم که معاونت حمل و‌نقل و ترافیک که ۴۰ الی ۵۰ درصد بودجه شهرداری را مصرف می‌کند، تضعیف نشود، اما در حین کار متوجه شدیم که کارشناسان نگاه تشکیل سازمان حمل و نقل را دارند.

وی بیان کرد: ما پیشنهادی را دادیم که اصلاح اساسنامه سازمان حمل و نقل در ماده ۱۲، اصلاح شود، اصلا سازمان حمل و نقل، هم عرض معاونت نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۷۶۹۶۹۸۶، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
شهرداري تهران بايد بدونه كه با اين وضعي كه داره مديريت ميكنه هيچ شانسي براي دور بعدي نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین