پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
وکیلی گفت: شانس‌مان برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو کم است.
شعار سال: دلارام وکیلی درباره حضور در اردو‌های تیم ملی سه به سه برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو اظهار کرد: از ۱۷ فروردین بر اساس تصمیم کادر فنی وارد اردو شدیم و از امروز هم استارت تمرینات را خواهیم زد. امیدوارم با انگیزه‌ای که در بازیکنان است بتوانیم یک اردوی موثر و البته با نشاطی را داشته باشیم تا با تمام قدرت در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

او با اشاره به شانس تیم ملی ایران برای کسب سهمیه المپیک توضیح داد: با توجه به وضعیتی که کرونا به وجود آورد و تمامی ایونت‌های تیم ملی لغو شد کمی شانس‌مان برای گرفتن سهمیه کمرنگ شده است، اما همان‌طور که گفتم با تمام قدرت جلو می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. خوشبختانه پیش از این هم مسابقات سوپرلیگ را داشتیم که بسیار کمک کننده بود. ابتدا همه تصور می‌کردند که این دوره لیگ نیمه تمام باقی بماند، اما آنقدر با انگیزه و با سطح فنی بالا برگزار شد که قطعا اثرات مثبت آن را در تیم ملی مشاهده خواهیم کرد.

وکیلی در پایان گفت: مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک توکیو به میزبانی اتریش برگزار می‌شود. یک مسابقه هم پس از آن در مجارستان خواهیم داشت. کشور‌هایی مانند استرالیا، ژاپن و... جزو رقبای اصلی ما هستند و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۱۰۳۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: شانس مان ، کم ، سهمیه ، المپیک
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین