پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۷
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان و تیم پالایش نفت آبادان با بیان اینکه پتانسیل بانوان بسکتبالیست آبادان برای قهرمانی بسیار خوب است، عنوان کرد: همیشه در زندگی یک هدف داشتم و آن هم قهرمانی است. فصل گذشته نیز به دنبال قهرمانی بودیم، اما مسائلی ما را از این مقام دور کرد. امسال تمرین و شرایط تیم را طوری رقم زده ایم که امیدواریم بتوانیم به نتیجه مدنظر خود برسیم.

شعار سال: شایسته متشرعی در خصوص حضور مجدد خود در آبادان اظهار کرد: خوشبختانه این اتفاق خوب دوباره برای من رقم خورد و توانستم باز در خدمت این تیم باشم. سال گذشته اهدافی برای داشتیم که تحقق آن در کوتاه مدت میسر نبود و امید است در این فرصت به اهدافمان برسیم.

وی در خصوص پتانسیل بانوان بسکتبالیست آبادان افزود: با توجه به اینکه بسکتبال در ایران از آبادان آغاز شده است، پتانسیل بسکتبال آبادان بسیار خوب است. در این مدت و قبل از من هم نیز بسکتبال آبادان رشد و پیشرفت داشته است. با توجه به اینکه باشگاه نظر خوبی روی این تیم دارد، ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه سبب شده است که تمرکز بچه ها فقط روی بسکتبال باشد.

سرمربی تیم ملی بانوان بسکتبال ایران، هدف اصلی حضور تیم نفت آبادان در مسابقات را فقط قهرمانی دانست و تاکید کرد: همیشه در زندگی یک هدف داشتم و آن هم قهرمانی است. فصل گذشته نیز به دنبال قهرمانی بودیم، اما مسائلی ما را از این مقام دور کرد. امسال تمرین و شرایط تیم را طوری رقم زده ایم که امیدواریم بتوانیم به نتیجه مدنظر خود برسیم.

لازم به ذکر است، طبق برنامه فدراسیون بسکتبال قرار است مسابقات فصل آتی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور  از اواسط آبان ماه و به صورت نیمه متمرکز در تهران آغاز شود.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ خبر: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۳۹۷۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
ظرفيت هاي ورزشي در استان خوزستان واقعا بي بديل هست اما زيرساخت هاي مناسبي نداريم با اين حال با تلاش و كوشش به جاهاي خوبي رسيدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
با اين امكانات محدودي كه اين ها در زمينه ورزشي داره وقتيد به اين سطح ميرسن بايد بايد بايد حمايت بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا تا كي ميخوايم ورزش ملي خودمون رو اون هم در استان محرومي مثل خوزيتان ناديده بگيريم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ادم واقعا دلش میسوزه وقتی میبینه این هابا دست های خالی تونستن این همه در زمینه ورزشی موفق بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین