پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
سرمربی تیم شرکت ملی گاز گفت: برای اولین بار است که بسکتبال سه به سه نیز به المپیک اضافه شده پیش از این احتمال داشت با افزایش رنک‌مان بتوانیم جواز حضور در مسابقات را کسب کنیم. فرانک طیاری، سرمربی تیم شرکت ملی گاز، درباره کسب عنوان سومی تیم دانشجویان دانشگاه آزاد در رقابت‌های جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تبریک و خسته نباشید می‌گویم به تک تک این بازیکنان که این اتفاق عالی را رقم زدند. خوشبختانه روز به روز شاهد تحول در بسکتبال بانوان هستیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

شعار سال: فرانک طیاری، سرمربی تیم شرکت ملی گاز، درباره کسب عنوان سومی تیم دانشجویان دانشگاه آزاد در رقابت‌های جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تبریک و خسته نباشید می‌گویم به تک تک این بازیکنان که این اتفاق عالی را رقم زدند. خوشبختانه روز به روز شاهد تحول در بسکتبال بانوان هستیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

او درباره شانس حضور تیم سه نفره در المپیک 2020 نیز گفت: برای اولین بار است که بسکتبال سه به سه نیز به المپیک اضافه شده پیش از این احتمال داشت با افزایش رنک‌مان بتوانیم جواز حضور در مسابقات را کسب کنیم. ولی با این حال من هنوز هم شانس زیادی را برای تیم سه نفره‌مان قائل هستم.

طیاری افزود: درست است که در گروه سختی قرار داریم ولی اگر یادمان باشد ما در دیداری که با ژاپن داشتیم با همین تیم فقط با اختلاف 4 امتیاز بازی را واگذار کردیم. بنابراین از آن روز زمان گذشته ماهم خوشبختانه روند رو به رشدی را طی کردیم پس بهتر است از الان خودمان را بازنده ندانیم. به اعتقاد من که اگر همان تیم را دوباره به این رقابت‌ها اعزام کنیم نتایج بهتری را می توانیم به دست بیاوریم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 14 آبان    98، کد خبر:   920127،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین