پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
دکتر مهین فرهادی زاد در این نشست با مورد توجه قرار دادن اثرات عمیق ورزش در فرهنگ و تعالی ارزش‌های اخلاقی اظهار داشت: ما درسیاست‌های کلان خود در وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داریم که ورزش می‌تواند اخلاق و ارزش‌ها را در جامعه و در میان اقشار مختلف گسترش دهد.
شعارسال: دومین روز گردهمایی مسئولین ورزش بانوان استانها و کارشناس بانوان با عنوان رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی با سخنان معاون توسعه ورزش بانوان اغاز شد.
 
 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهین فرهادی زاد در این نشست با مورد توجه قرار دادن اثرات عمیق ورزش در فرهنگ و تعالی ارزش‌های اخلاقی اظهار داشت: ما درسیاست‌های کلان خود در وزارت ورزش و جوانان اهتمام  ویژه ای نسبت به این موضوع داریم که ورزش می‌تواند اخلاق و ارزش‌ها را در جامعه و در میان اقشار مختلف گسترش دهد.
 
او به ویژگی نشاط افرینی ورزش در جامعه به ویژه برروی بانوان  اشاره کرد و افزود: این مقوله علاوه براینکه زمینه ساز ارتقا سطح سلامتی و تندرستی  در کشور می شود زمینه ساز رونق اقتصادی نیز   است و این مهم باید بطور ویژه ای پیگیری شود.
 
وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در جهت ارتقا سطح سلامت بانوان گفت: خوشبختانه در ماههای اخیر در اکثر استانها برنامه پیاده روی عمومی بانوان اجرا شد و درصدد هستیم در کل کشور انجام شود.
 
 معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور زنان در میادین ورزشی اشاره کرد و توضیح داد : انچه که به عنوان افتخار در میادین ورزشی توسط زنان قهرمان  ورزشکار کشورمان به دست می اید حاصل تلاش هایی است  که در بخش برنامه ریزی ورزش بانوان ، معاونین و نواب رییس فدراسیونهای ورزشی  صورت گرفته است و در واقع موفقیت این ورزشکاران مرهون تلاش این عزیزان هست و جا دارد از انها تقدیر کنم.

وی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ،به ویژه دکتر سلطانی فر ، دکتر صالحی امیری و طاهره طاهریان قدردانی کردو تاکید کرد که برگزاری دوره های اموزشی می تواند زمینه توانمندسازی بیشتر زنان در عرصه های مدیریتی و ورزشی را فراهم کند.
 
این گردهمایی اموزشی و تخصصی از دهم آذرماه در سالن سلمان فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار وتا دوازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:    11  آذر 1398،کدخبر:      931078  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین