پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مربی تیم‌ملی تکواندو بانوان گفت: تکواندو بانوان در این مدت پوست اندازی کرد نفرات ما در یک برهه‌ای به طور کامل تغییر کرد و نیروهای جدیدی به اردوها تزریق شدند. مسابقات انتخابی گرنداِسلم، 10 تا 12 آبان‌ماه در چهار وزن المپیکی مردان و زنان در ووشی چین برگزار می‌‌شود. تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با ترکیب مهلا مومن‌زاده (49- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن 57- کیلوگرم)، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد (وزن 67- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 67+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها به مصاف رقبایشان می‌روند.

شعار سال: مسابقات انتخابی گرنداِسلم، 10 تا 12 آبان‌ماه در چهار وزن المپیکی مردان و زنان در ووشی چین برگزار می‌‌شود. تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با ترکیب مهلا مومن‌زاده (49- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن 57- کیلوگرم)، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد (وزن 67- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 67+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها به مصاف رقبایشان می‌روند.

ریحانه فولادی، مربی تیم‌ملی تکواندو بانوان، درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور در این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: از نهم مهرماه استارت اردوها را زدیم و در حال حاضر نزدیک به چهار هفته است که به طور منظم تمرینات را سپری می‌کنیم. برای این دوره از اردوها با تغییرات جدیدی مواجه بودیم و به طور کامل جوانگرایی کردیم. الان به غیر از ملیکا میرحسینی مابقی بازیکنان حاضر در اردو همه از رده نوجوانان هستند.

او ادامه داد: مسابقات گرند اسلم از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار می‌شود و بهترین‌های جهان از قهرمان المیپک گرفته تا قهرمان جهان در این رقابت‌ها حضور دارند هدف ما کسب بهترین نتیجه و امتیاز است که امیدوارم با انگیزه بالایی که بازیکنان دارند بتوانیم نتیجه خوبی را هم رقم بزنیم.

مربی تیم‌ملی در مورد دلیل افت خیز و زیاد تکواندو بانوان در چند سال اخیر نیز گفت: بله قبول داریم افت و خیز داشتیم ولی به نظرم این مسئله در همه رشته‌ها وجود دارد. همانطور که گفتم تکواندو بانوان در این مدت پوستاندازی کرد نفرات ما در یک برهه‌ای به طور کامل تغییر کرد و نیروهای جدیدی به اردوها تزریق شدند. بازیکنان خوبی مانند مهلا مومن‌زاده، که نایب قهرمان جهان است، یلدا ولی‌نژاد، که طلای المپیک جوانان را در کارنامه دارد، کیمیا همتی، که نقره المپیک جوانان را دارد، در کنار نفراتی مانند کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی که بازیکنان مستعدی هستند، قطعا می‌توان آینده خوبی را برای آن‌ها در تکواندو متصور شد.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن در پایان درخصوص وضعیت این تیم در جام کوثر نیز بیان کرد: فکر می‌کنم امسال لیگ برتر بانوان بهترین دوران خود را سپری می‌کند. امسال موفق شدیم اسپانسرهای خوبی را جذب لیگ بانوان کنیم که قطعا قدم موثری بوده، روند بازی‌ها نیز خیلی خوب است و بدون تردید رفته‌رفته بهتر نیز خواهد شد. تیم کن هم خوشبختانه شرایط خوبی دارد و امسال هم مانند همیشه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ حاضر شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 7 آبان 98، کد خبر: 917190، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین