پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
زهرا سروی گفت:امسال تصمیم گرفتیم لیگ بانوان را در دو بخش لیگ برتر که همان عنوان ایراندخت را خواهد داشت و لیگ دسته یک با نام جام کوثر برگزار خواهد شد. خوشبختانه برخلاف بسیاری از فدراسیون‌ها نیز که در این شرایط از نظر منابع مالی با مشکل مواجه هستند استقبال خوبی را باشگاه‌ها برای حضور در هر دو لیگ داشتند.

شعار سال:زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، در مورد برگزاری لیگ ایراندخت اظهار کرد: امسال تصمیم گرفتیم لیگ بانوان را در دو بخش لیگ برتر که همان عنوان ایراندخت را خواهد داشت و لیگ دسته  یک با نام جام کوثر برگزار خواهد شد. خوشبختانه برخلاف بسیاری از فدراسیون‌ها نیز که در این شرایط از نظر منابع مالی با مشکل مواجه هستند استقبال خوبی را باشگاه‌ها برای حضور در هر دو لیگ داشتند.

او با اشاره به کمک فدراسیون‌ برای جذب اسپانسر برای تیم‌ها توضیح داد: امسال 15 تیم در جام کوثر حضور داشت و 20 تیم هم در لیگ نونهالان این آمار نشان دهنده این است که فدراسیون و سازمان لیگ برنامه ریزی خوبی برای حضور تیم‌ها در لیگ دارد. قطعا این برنامه و حمایت‌ها ادامه دار خواهد بود. هر چند که منابع مالی رد و بدل شده در بخش بانوان متفاوت‌تر از بخش آقایان است.

سروی در پایان در مورد زمان برگزاری اردوها تیم‌ملی گفت: با توجه به اینکه تکواندو یک رشته پربرخورد است هنوز ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو و مسابقات را نداده است. البته ما پیشنهاد کردیم که اردوهای تیم‌ملی را از 17 خرداد با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:12خرداد1399،کد خبر:1009408،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین