پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
سرمربی تیم گروه بهمن گفت: من موافق این هستم اگر این شرایط ادامه‌دار باشد یک تیم را به عنوان قهرمان اعلام کنند.
شعارسال: سرمربی تیم گروه بهمن گفت: من موافق این هستم اگر این شرایط ادامه‌دار باشد یک تیم را به عنوان قهرمان اعلام کنند.
 
فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن، درباره ادامه برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: همه ما منتظر تصمیم فدراسیون در این رابطه هستیم ولی بی‌شک تصمیم فدراسیون هم بستگی به شرایط کشور دارد. اگر شیوع کرونا به این روند ادامه دار باشد قطعا برگزاری مسابقات به صلاح نیست چون سلامتی همه به خطر می‌افتد.
 
او اضافه کرد: اما من موافق این هستم که اگر این شرایط ادامه دار باشد یک تیم را به عنوان قهرمان اعلام کنند. شاید در بخش آقایان چون خیلی از بازی‌ها باقی مانده کار دشواری باشد اما در بخش بانوان فقط یک تک بازی باقی مانده حتی تیم ما بازی اول را هم برده است. از طرفی گروه بهمن تنها تیمی است که تا پایان لیگ هیچ باختی را نداشته، بنابراین من موافق این هستم که بر اساس عملکرد کلی تیم‌ها یک تیم را قهرمان اعلام کنند.
 
طائرپور درمورد احتمال کاهش دستمزد بازیکنان و کادرفنی توضیح داد: در این خصوص هیچ صحبتی با ما نشده چون همه منتظر تصمیم فدراسیون هستند‌ اما به هر جهت لیگ برای ما تقریبا تمام شده پس بهتر است که دستمزد همه بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا  ،تاریخ انتشار: 23  فروردین    1399،کدخبر  : 986556  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
باید با تغییر تقویم لیگ های ورزشی تلاش کرد تا همه این لیگ ها برگزار بشه نصف تموم شدنش درست نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین