پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
نماینده توتال در امور پالایش و پتروشیمی ایران گفت: توتال دنبال یک همکاری و بازی برد-برد برای انتقال فناوری و سرمایه به ایران است.

شعارسال: اریک کنه با اشاره به منابع گسترده نفت و گاز و همچنین نیروکار ماهر و تحصیلکرده ایران اظهار کرد: ایران در حوزه پایین دستی نفت و گاز ظرفیتهای مطلوب و زیادی برای توسعه دارد.

وی افزود: شرکتهای ایرانی فعال در حوزه پتروشیمی بسیار قوی هستند و ایران ظرفیت بدل شدن به یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات پتروشیمی در منطقه و جهان را دارد.

این کارشناس حوزه انرژی رویکرد کنونی وزارت نفت ایران را در حوزه پایین دستی و بالادستی صنعت نفت ستود و تصریح کرد: توتال به عنوان یکی از شرکتهای فعال در حوزه پتروشیمی علاقهمند به توسعه فعالیتها در ایران است.

وی افزود: توتال دنبال یک همکاری و بازی برد-برد برای انتقال فناوری و سرمایه به ایران است.

نماینده توتال در ایران درباره مشکلات شرکتهای بین المللی برای توسعه همکاریها با ایران نیز گفت: تامین منابع مالی به دلیل برخی تحریمهای باقیمانده آمریکا هنوز یکی از مشکلات همکاری شرکتهای بین المللی با ایران است.

وی به موانع انتقال پول به ایران اشاره کرد و گفت: تحریمها کاهش یافته است اما هنوز انتقال سرمایه برای سرمایه گزاری در ایران با مشکل روبروست.

اریک کنه معتقد است حل مشکلات و چالشهای صنعت نفت ایران و پیشرفت پروژهها زمانبر خواهد برد اما چشم انداز روشنی دارد.

وی از ایران و غرب خواست به رایزنیها برای رسیدن به یک درک مشترک برای همکاریهای بلندمدت ادامه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 3 آبان 1395، کدمطلب: 235877 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین