پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
میلانی از صاحبان صنایع در ساوه در حرکتی تولیدی با بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برای نخستین بار در مسیر بی نیازی کشور از رنگ آستر اتومبیل قرار گرفت.
شعار سال: مدیر عامل کارخانه تولید رنگ اتومبیل در ساوه گفت: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده و علاوه بر خودکفایی در رنگ متالیک کشور را در مسیر بی نیازی از واردات رنگ آستر اتومبیل هم قرار داده است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۵ میلیون تن رنگ متالیک در این کارخانه تولید می‌شود گفت: با تولید این میزان محصول کشور از واردات رنگ متالیک بی نیاز است.

میلانی افزود: در این کارخانه نیمی از نیاز کشور به رنگ متالیک خودرو در دو بخش رنگ کاری و رنگ تعمیری تولید و روانه بازار کشور می‌شود و بخشی از تولیدات به کشور‌های همسایه هم صادر شده است.

او اضافه کرد: تولید در این کارخانه بر اساس استاندارد‌های جهانی صورت می‌گیرد و با تامین نیاز داخل و ارزآوری از طریق صادرات به کشور‌های همسایه سالانه ۲۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی نصیب کشور می‌کند.

مدیر عامل کارخانه تولید رنگ اتومبیل در ساوه با بیان اینکه در بازار‌های جهانی رقابت با برند‌های معتبر سنگین است تصریح کرد: ماندگاری در بازار جهانی نیازمند حمایت از تولید داخلی است.
 
 
تعداد بازدید : 4

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۳۰۸۵۲۸۶، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: اتومبیل ، متالیست ، واردات ، رنگ
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
واقعا این خبرها که مارو متکی به تولید میکنه و از واردات پیشگیری میکنه عالیه چون به نفع اقتصاد کشور میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین