پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
ارتش امریکا از عینک تازه دید در شب پیشرفته‌ای برای استفاده در میدان نبرد رونمایی کرده است. تصاویر این عینک در حال کار انسان‌ها را با نور درخشان نشان می‌دهد و به استفاده‌کننده این امکان را می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن آب و هوا و شرایط جوی دشمنان را در شب ببیند و تشخیص دهد.

شعار سال: برخی کاربران تصاویر گرفته شده از این عینک را با تصاویر بازی ویدئویی "هیلو" مقایسه کرده‌اند که در آن نیز چهره‌ها در یک نور درخشان دیده می‌شوند.
 
گروه دفاعی و نظامی "لنسر بریگاد" تصاویری از این عیتک تازه را به اشتراک گذاشته است. این عینک دارای سیستمی شامل یک نمایشگر با وضوح بالا و یک شبکه داخلی بی‌سیم است که الگوریتم‌های دستیابی سریع به هدف را دارد.
 
با استفاده از این عینک، سربازان می‌توانند بدون نگاه کردن به پایین برای خواندن نقشه‌ها یا بررسی رادیو‌ها نگاه خود را به هدف خود نگاه دارند چرا که تمام اطلاعات در صفحه نمایش نشان داده می‌شوند.
 
این عینک پیشرفته‌ترین عینک دید در شب است که تاکنون ارتش امریکا تولید کرده و به سربازان امکان می‌دهد در موقعیت‌های کم نور دید داشته باشد.
 
این عینک قادر است در شرایط وجود دود و مه نیز کار کند. وزن این عینک تنها ۱.۳ کیلوگرم است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  آفتاب ، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1400، کدخبر: 706924، aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین