پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
​معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۳۶۰ مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور خبر داد و گفت: اکنون همه شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند هستند.

  شعار سال:ارجمندی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی به عنوان یک شبکه قوی از نیروهای خبره روانشناسی و مددکاری جهت مداخله بهره می‌گیرد، افزود: در همه جای دنیا مسئله آزار و اذیت‌ها به پلیس ارتباط پیدا می‌کند ولی در کشور ما توسط اورژانس اجتماعی و با بهره گیری از نیروهای فعال و متخصص و روانشناسان و مددکاران، در این موضوع مداخله صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه سیاستهای کلی سازمان بهزیستی با توجه به نقش سازنده دختران در آینده خود، حمایت و توانمند سازی دختران می‌باشد، افزود: حمایت از دختران در معرض آسیب اجتماعی در ۳۱ خانه سلامت و ۲۲ مرکز روزانه انجام می‌شود.
 
وی گفت: تغییر نگرش خانواده‌ها نسبت به حقوق دختران و تلاش جهت توانمندسازی دختران از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی است.
 
وی که در یک برنامه رادیویی صحبت میکرد، افزود: هدف کلی سازمان بهزیستی این است که حمایت‌های سازمان به افرادی که دچار آسیب‌ها و مشکلاتی همچون کودک آزاری، همسر آزاری، اعتیاد، کودکان خیابانی و ... شده‌اند به گونه‌ای باشد که بتوانند از مراکز مشاوره سازمان استفاده کنند و یا به گونه‌ای توانمند شوند که در آینده خود بتوانند مشکلاتشان را رفع کنند.
 
معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور افزود: به طور کلی سازمان بهزیستی به عنوان جریانی قرار دارد که شرایط اجتماعی کشور را از بحران به طبیعی باز گرداند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1400، کدخبر:1070186 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین