پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
خانکه گفت: به هیچ عنوان فرزندان بهزیستی را بعد از ۱۸ سالگی بدون اینکه به استقلال رسیده باشند از مراکز ترخیص نمی‌کنیم.
شعار سال: مهدی خانکه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، درباره رها شدن فرزندان بهزیستی بعد از سن ۱۸ سالگی، اظهار کرد: قاعده کلی مبنی بر اینکه فرزندان بهزیستی بعد از اینکه ۱۸ سالشان شد از مراکز ترخیص می‌شوند وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا مطمئن نشویم فرد توانمند شده از مرکز ترخیصش نمی‌کنیم، گفت: هزینه توانمند سازی فرزندانمان را می‌دهیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم بعد از آن از مرکز ترخیص می‌شوند و تا زمانی که فرزندانمان به استقلال نرسیده باشند می‌توانند در مراکز بمانند.

خانکه تصریح کرد: بعد از اینکه فرزندان به شرایط ثابتی رسیدند کمیسیون تشکیل می‌شود و بررسی می‌کنیم که آیا امکان زندگی مستقل را دارند یا خیر و برای دختران شرایط متفاوت‌تر از پسران است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران بیان کرد: برای خروج دختران از مراکز حساسیت‌های بیشتری وجود دارد و تا زمانی که ازدواج نکرده باشند در مراکز شبه خانواده می‌مانند حتی بعد از ازدواج به دلیل رابطه احساسی که مسئولان مراکز برقرار کرده اند و نقش پدر و مادر را برایشان ایفا کرده اند، نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان پسران را بعد از ۱۸ سالگی بدون اینکه به استقلال رسیده باشند از مراکز ترخیص نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: اگر موردی دیده شده حتما به ما اطلاع دهید که پیگیری کنیم چرا که این‌ها فرزندان ما هستند و همواره از آن‌ها حمایت‌های لازم می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۷۷۴۵۸۰۰، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
بازم جای شکر داره که این ها دارن در زمینه نگه داری و تربیت این کودکان از جان و دل مایه میذارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین