پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت عید سعید فطر پیام تبریک گفت.
شعار سال: پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله النور

ماه عبادت و بندگی و بهار معنویت با قدم‌های میمون و مبارک فطر، عید تهذیب نفس به پایان می‌رسد. با امید به اینکه فرصت یک ماهه رمضان و لحظات ناب استجابت ما را در مسیرقرب الهی ثابت قدم‌تر کرده باشد فرارسیدن این عید فرخنده و تعمیق پیوند با حضرت دوست را محضر تمامی هموطنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

اگرچه امسال به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا، از برخی رسوم پسندیده نظیر گستردن سفره‌های افطاری در مراکز تجاری و مساجد کیش جهت ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در ماه مبارک رمضان و راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس بی نصیب بودیم، اما امیدوارم در سایه الطاف پروردگار این بحران جهانی به طور کامل برطرف شده و به زودی برگزاری آیین‌ها و مراسم پرفیض معنوی در جزیره کیش با قوت و حضور حداکثری ساکنان مومن و متعهد این جزیره میسر شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان و تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر، از خداوند منان می‌خواهم در عید رحمت و بخشایش یاریمان کند تا با همدلی در راستای تحکیم پیوند‌های وحدت و مودت و پیشبرد آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام در جامعه گام برداریم وشاهد برقراری صلح و عدالت در جهان باشیم.

جعفرآهنگران

مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۴۹۲۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: عید فطر ، رمضان ، کرونا ، کیش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین