پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر  به سران کشورهای اسلامی، اظهار داشت: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و موسم شعف و سرور روزه‌داران و بندگان صالحی است که جان خویش را در نهر زلال رمضان تطهیر کرده‌اند و به واسطه تزکیه و تهذیب نفس، سرافرازانه در پیشگاه الهی به بندگی خویش فخر و مباهات می‌کنند.

در پیام تبریک رئیس‌جمهور تصریح شده است: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد و شاهد رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان خواهیم بود.

روحانی در پیام تبریک خود به سران کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، ابراز امیدواری کرده است به یمن و برکت این عید فرخنده، شاهد کنترل و مهار بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۱۴۳۵۸، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
امیدواریم اتحادی بین مسلمانان جهان برقرار بشه که بتونیم اسرائیل رو در هم بکوبیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
ایشالله به حق همین فطر اخرین عیدی باشه گه قدس دست فلسطین نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین