پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: شرکت‌ها موظف شدند خاموشی‌های احتمالی از طریق سامانه برق من اطلاع‌رسانی شود.  علاوه بر این برای مشترکان تهرانی پیامک هم ارسال خواهد شد.
شعار سال: سخنگوی صنعت برق گفت: شرایط بسیار سختی را در حال تجربه هستیم که یکی از مهمترین دلایل آن شیوع استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال است.
 
در حال جمع آوری مراکز استخراج غیرمجاز رمز هستیم

مصطفی رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: از دیروز برنامه‌های مدیریت مصرف برای مشترکان بزرگ آغاز شد و همچنین در حال جمع آوری مراکز استخراج غیرمجاز رمز هستیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته شرایط معرفی مراکز استخراج غیرمجاز ارز‌های دیجیتال را برای مردم فراهم کردیم و در عین حال برق مراکز مجاز با هماهنگی صورت گرفته در ساعات اوج مصرف قطع می‌شود.

رجبی مشهدی در عین حال افزود: از دیروز شرکت‌ها موظف شدند خاموشی‌های احتمالی از طریق سامانه برق من اطلاع رسانی شود.  علاوه بر این برای مشترکان تهرانی پیامک هم ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: صنعت برق به دلیل استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال که مصرف برق بالایی را به خود اختصاص داده، تحت فشار است.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که حتی تجهیزات صنعت برق نیز به دلیل این مصارف غیرمجاز که بار زیادی را به شبکه تحمیل کرده اند، در معرض آسیب هستند، تصریح کرد: مشترکان نیز می‌توانند آسیب به وسایل برقی خود را ازطریق برنامه موبایلی برق من، به اطلاع شرکت‌های برق برسانند و مستندات خود را بارگذاری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۲۷۷۲، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین