پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه و به ریاست آقای محمدباقر قالیباف آغاز شد.
شعار سال: برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه مجلس برای سال دوم دوره یازدهم در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد و بر این اساس نمایندگان، به رئیس، دو نایب رئیس، سه ناظر و شش دبیر به صورت الکترونیکی رای خواهند داد.

در جلسه روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی آقای محمدباقر قالیباف به عنوان تنها گزینه ریاست مجلس انتخاب شد.

همچنین در این فراکسیون، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علی نیکزاد، عبدالرضا مصری و حمیدرضا بابایی برای نواب رئیسی ثبت نام کرده بودند که آقایان رئیسی و نیکزاد به عنوان نواب رئیسی انتخاب شدند.

سیار پیش بهار از دستور کار امروز مجلس گزارش می‌دهد.
 
تعداد بازدید : 6

در جلسه روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی همچنین، آقای دهنوی، فیروزجائی، روح الله متفکر آزاد، رشیدی، حاجی دلیگانی و مجتبی یوسفی به عنوان دبیران هیات رئیسه و آقایان محسن پیرهادی، سید نظام الدین موسوی و محمدحسن فرهنگی به عنوان ناظر هیات رئیسه انتخاب شدند.

قرار است تا دقایقی دیگر نمایندگان داوطلب برای انتخابات اعضای هیات رئیسه معرفی و رای گیری به صورت قطعی و نهایی و از طریق سیستم الکترونیکی برگزار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۱۷۴۸۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین