پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
تا جایی که اطلاع داریم، تخصص آقای رشیدی در ورزش‌های رزمی است. چرا باید یک متخصص ورزش‌های رزمی در فدراسیون تخصصی دیگر (دوچرخه سواری)، اجازه شرکت در انتخابات داشته باشد. از آن مهمتر، اعضای محترمی که رای مثبت به این انتخاب داده اند، آیا بهتر نیست که در خصوص شاخص‌های انتخاب خود و توانمندی‌های خاص آقای رشیدی صحبت کنند؟
شعار سال: مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون دوچرخه سواری به ریاست مهدی علی نژاد در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک صبح امروز برگزار شد.

محمود رشیدی، عبدالرحمان قاسمی، نوربخش عسکری و سید رضا میر ابوطالبی برای رسیدن به ریاست فدراسیون دوچرخه سواری رقابت داشتند؛ فدراسیونی که در سال‌های اخیر ریاست آن را خسرو قمری برعهده داشت و بعد از پایان دوره اش دیگر برای انتخابات ثبت نام نکرد.

در پایان و پس از رای گیری محمود رشیدی با کسب ۲۷ رای برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری انتخاب شد. قاسمی نیز ۱۶ را به خود اختصاص داد.

محمود رشیدی پیش از این سابقه ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی را در کارنامه داشته و حالا باید در فضایی جدید و یک فدراسیون المپیکی ۴ سال به فعالیت بپردازد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ورزش ۳، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۵۷۸۷۴، www.varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین