پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
مدیرعامل شرکت فکور صنعت تهران گفت: سه ماه است خوراک کارخانه‌های ما قطع شده و قیمت سنگ آهن به قیمت بازارجهانی و ارز آزاد به ما عرضه می‌شود و ما موظف به فروش کنسانتره به قیمت‌های داخلی شده ایم.

شعار سال:محمد وحید شیخ‌زاده  با انتقاد از رفتاردوگانه وزارت صمت افزود: وزارت صنعت از یکطرف سنگ آهن را به قیمت بازارجهانی و ارز آزاد با قیمت گران به ما می‌فروشد و از طرف دیگر تولیدکنندگان کنسانتره را مجاب می‌کند محصولاتشان را به قیمت داخل بفروشند و صادرات آن را نیز ممنوع کرده است.
 
وی ادامه داد: سه ماه است دولت، ایمیدرو و وزارت صنعت خوراک کارخانه‌های ما را قطع کرده ومی خواهند با نرخ آزاد و قیمت جهانی به کارخانه‌های کنسانتره سنگ آهن بفروشد و ما به سختی کارخانه خود را سرپا نگه داشته ایم و درحال حاضر این سه نهاد از گران فروش ترین‌ها به کارخانه داران محسوب می‌شوند.


مدیرعامل شرکت فکور صنعت تهران گفت: وزارت صمت و ایمیدرو بدون دامنه و با قیمت‌های بسیار بالا مزایده می‌گذارند در حالی که قیمت گذاری با ایجاد دامنه برای رقابت کامل و سالم، می‌تواند در خود معادن صورت بگیرد واکنون سیاست دوگانه دولت، بسیاری از تولیدکنندگان را در آستانه ورشکستگی و تعطیلی کارخانه قرار داده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  می متالز، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1400، کدخبر: ، www.me-metals.ir،212278

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین