پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
عنایت الله بیابانی بیان کرد: وزارت جهادکشاورزی که متولی امور کشاورزان محسوب می‌شود نگاه مثبت و آینده‌نگری نسبت به این بخش نداشته است.

شعار سال: عنایت‌ الله بیابانی، قائم‌مقام خانه کشاورز ایران اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی که متولی امور کشاورزان محسوب‌ می‌شود نگاه مثبت و آینده‌نگری‌ نسبت به این بخش نداشته است.
 
وی بیان کرد: تمام زندگی کشاورزان آب و خاک است و امروز به‌دلیل عدم کیفیت خاک را از دست داده‌ایم و باقی مانده آب است که می‌توانستیم با آن بخشی از محصولات کشاورزی را سرپا نگه داریم.


بیابانی گفت: صادرات محصولات کشاورزی دچار آسیب و نهایتا کاهش شده است، در استان مازندران ۲.۷ میلیون تن مرکبات تولید می‌شود که این میزان تولید می‌تواند هم از نظر اشتغال و هم اقتصادی کشاورزی منطقه را احیا کند.
 
قائم‌مقام خانه کشاورز ایران افزود: در آذربایجان‌غربی نیز بهترین‌ سیب‌ دنیا تولید می‌شود با این حال در زمان برداشت با قوانین دست‌وپاگیر جلوی صادرات این محصولات گرفته می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  اگنا ، تاریخ انتشار: 11خرداد 1400، کدخبر:64944 ، www.agna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین