پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا پایان ۲۱ خردادماه سال جاری در ۲۱۷ شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.
شعار سال: طبق جدیدترین رنگ‌بندی رسمی اعلامی کشور در حال حاضر ۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۳۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و در عین‌حال هیچ شهرستان آبی در کشور وجود ندارد.

بر این اساس، وضعیت کرونا در شهرستان‌های گناباد (خراسان رضوی)، امیدیه و هندیجان (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، پاوه (کرمانشاه)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) قرمز اعلام شده است.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته‌های مختلف از جمله شهر‌های قرمز نیز مجاز است.

هم‌چنین استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهر‌های زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهر‌های زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهر‌های زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهر‌های با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۱۵۱۰۹۰۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین