پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
مدیر مسئول یک روزنامه اصلاح‌طلب با اشاره به رفتار آیت‌الله رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودند.
شعار سال: منصور مظفری با اشاره به رفتار صادقانه و اخلاق‌مدارانه آیت‌الله رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اصلاح طلبان از سال ۷۶ مرتب می‌گوییم که فضا نباید تخریبی شود چراکه فضای تخریبی جواب نمی‌دهد.

وی افزود: متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب حضرت آیت الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو قطبی مهرعلیزاده - رئیسی و همتی - رئیسی را ایجاد کنند. به اعتقاد بنده ما اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودیم.

گذشتند تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود

مظفری اظهارداشت: همچنین آیت الله رئیسی در این مناظره با متانت و بزرگواری از کنار تخریب‌ها به خاطر مردم که فشار اقتصادی زیادی را تحمل هستند، گذشتند تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آیت الله رئیسی در این مناظره دقیقاً به پاسخ‌هایی که مجری برنامه اعلام کردند، پاسخ دادند و با متانت و با برنامه پاسخ دادند و نشان دادند که دنبال مکدر کردن مردم و یا تخریب فضای موجود نیستند و برنامه‌های خودشان را با متانت و بزرگواری ادامه دادند.

مظفری اظهارداشت: به عنوان یک اصلاح‌طلب می‌گویم که نمره قبولی در این مناظرات را آیت الله رئیسی دریافت کردند و ما اصلاح طلبان متاسفانه در این مناظره باختیم که ان‌شالله این مسئله در مناظرات بعدی درس عبرتی برای کاندیدا‌های جناح ما شود.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۶خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۳۱۵۰۰۰۵۶۳، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
اصلاح طلبان و اصولگرایان و.... برای ملت و ایران چه کار می کنند مهم است ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین