پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
مهدی اسفندیار در یادداشتی نوشت:من صدای پای شیادان را بخوبی می‌شنوم؛ آیا آیت الله حواسشان جمع است؟ خصوصا افرادی که از اعلام عمومی هواداری و فعالیت در ستاد‌ها معذور، اما پیام خصوصی ارادتشان مشهور است؟! آیت الله صدای پای شیادان را بشنوید و مگذارید ریشه ملک و مملکت را در بیاورند.
شعار سال: از ستاد آیت الله رئیسی عجیب حکایتی از نحوه تعامل برخی‌ها واصل می‌شود. اخباری که می‌گوید، محل ستاد به اتوبان رفت و آمد "خاموش" مدیران میانی و رده پایین دولت روحانی و حتی بعضا مساله دار تبدیل شده است که سعی می‌کنند به هر طریق ممکن کسی را پیدا کنند و پیام ارادتی را برسانند تا کرسی‌های بالاتر را در دولت آینده دشت کنند. اما اما، اما
بنده این امر را بسیار میمون می‌دانم و برخلاف تصور خیلی‌ها معتقدم که این امر اصلا هم نامبارک نیست و میمون است و این ذات یک رویداد انتخاباتی هست، اما حکایت من و هشدارم به آیت الله رئیسی از آن جهت است که عده‌ای بسیاری بدون اینکه ردپایی از آن‌ها در حمایت از آیت الله در نوشتار و گفتار آنه در فضای رسانه‌ای و عمومی نشر یافته باشد، در حال کانال زدن با روسای اصلی ستاد‌ها هستند و گزارش می‌شود که بعضا یک تک پایی هم تا ستاد‌ها آمدند و بعد‌ها به بهانه درمانگاه و بیمارستان و جلسه و..... غیبشان زده است و ظاهرا عمری به مفت خوری سیاسی عادت کرده اند، بدون هیچ هزینه‌ای خودشان را هوادار آقای رئیسی عنوان کرده اند، اما ظاهرا ته دلشان قلقلک‌های دیگری در راه است و با ارتباطات شخصی و فامیلی و ... دنبال غصب مناصب هستند و این افراد فرصت طلب اگر شناسایی نشوند به قطع به ملک و مملکت هم رحم نخواهند کرد.

من صدای پای شیادان را بخوبی می‌شنوم؛ آیا آیت الله حواسشان جمع است؟ خصوصا افرادی که از اعلام عمومی هواداری و فعالیت در ستاد‌ها معذور، اما پیام خصوصی ارادتشان مشهور است؟! آیت الله صدای پای شیادان را بشنوید و مگذارید ریشه ملک و مملکت را در بیاورند.
از آقایان شفاف بخواهید در کانال‌ها و گروه‌ها و صفحات مجازی خود هواداری را اعلام کنند.....
 
مهدی اسفندیار

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال نه به عوام فریبی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین