پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
مجسمه سازی با ضایعات یک گروه نوپا در این هنر حجمی است که ، این روزها نیز بسیار محبوب بوده و طرفداران خاص خود را دارد. بهرام آشفته طراح و مجسمه ساز مراغه‌ای با استفاده از ضایعات فلزی دست به خلق آثاری زیبا زده است. آشفته، صاحب دو سبک در هنر مجسمه سازی، شامل تلفیق چوب و فلز و اجرای پرتره مشاهیر با فلز به صورت نقش برجسته است.
شعار سال: مجسمه‌سازی با فلز، فعالیت تازه‌ای محسوب نشده و هزاران سال است که انسان‌ها سرگرم ساختن آثار هنری با فلز هستند.اما طی دهه‌های اخیر، ضایعات فلزی – که می‌توان آن‌ها را پسماند زندگی صنعتی ما دانست – بسیار زیاد شده‌اند و همین باعث شده که بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان، به این فکر بیفتند که آثار هنری خود را به کمک این ضایعات خلق کنند و در این قطعات مُرده‌ از کار افتاده، دوباره روح تازه‌ای بدمند.
«بهرام آشفته» طراح و مجسمه ساز مراغه‌ای با استفاده از ضایعات فلزی دست به خلق آثاری زیبا زده است. آشفته، صاحب دو سبک در هنر مجسمه سازی، شامل تلفیق چوب و فلز و اجرای پرتره مشاهیر با فلز به صورت نقش برجسته است.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۸۶۹۹۹، www.yjc.news/ سایر منابع .
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین