پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
نماینده ادوار مجلس، گفت: طبیعی است اگر آقای رئیسی رییس‌جمهور شود، مشکلات این دولت بر دوششان است؛ ولی ایشان هم نمی‌تواند بهانه بیاورد. قاعدتا می‌دانستند که فضا اینگونه است.

شعار سال:حمید رسایی که برای انداختن رای خود در مسجد لرزاده حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد نقد دولت به عملکرد مخالفانش، گفت: دولت باید بپذیرد که در مقام پاسخگویی قرار دارد نه در مقام طلبکاری.
 
وی افزود: متاسفانه کوچکترین نقدی را تحمل نمی‌کنند، البته قضاوت در مورد شرایط بر عهده مردم است، همه ما قبول داریم که تحریم هست اما بحث ما این است که نسبت تاثیرگذاری تحریم چقدر است.
 
رسایی تصریح کرد: اینطور که دولت القا می‌کند همه مشکلات به خاطر تحریم‌هاست، اینگونه نیست هر دولتی این را می‌گوید دروغ است؛ حالا هر گرایشی که داشته باشد.
 
این نماینده اسبق مجلس، گفت: الان بخش عمده‌ای از اقلام اساسی در گمرک‌ها مانده‌اند. آزاد نکردن اینها چه ربطی به تحریم دارد؟ این نوع نگاه را که از سمت دولت طلبکاران وجود دارد، درست نمی‌دانم.
 
وی در پاسخ این پرسش که اگر ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری برنده شود و نتواند کشور را با مشکلات موجود اداره کند، تکلیف چه می‌شود، گفت: طبیعی است وقتی آقای رئیسی رییس‌جمهور شوند، مشکلات این دولت بر دوششان است ولی ایشان هم نمی‌تواند بهانه بیاورد. قاعدتا می‌دانست که فضا اینگونه است.
 
رسایی افزود: البته معتقدم اگر رییس‌جمهور وقت بگذار و به فکر سونا، قشم و کیش نباشد، می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 28 خرداد1400، کدخبر: 1091466،www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین