پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
رئیس‌جمهور منتخب گفت: امیدوارم بتوانم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند، در دوران مسئولیتم جبران کنم.

شعار سال : حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز (شنبه، ۲۹ خرداد) بعد از دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم بتوانم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند، در دوران مسئولیتم جبران کنم و وظیفه سنگینی را که مردم بر دوشم گذاشتند، با کمک خداوند، حمایت ائمه اطهار (ع) و با دست توانای خود مردم بتوانیم انجام دهیم.

وی بیان کرد: سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته‌اند، شاکر هستم.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت فعلی استفاده خواهیم کرد، افزود: با آقای روحانی و دولت فعلی همکاری و با آنان نشست خواهیم داشت و از ظرفیت‌ها، تجربیات و گزارش‌های آنان استفاده خواهم کرد.

رئیسی بیان کرد: از همه صاحب‌نظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند و در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته‌اند به بهترین شکل انجام دهیم.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شبکه خبر ، تاریخ انتشار 29 خرداد 1400 ، کد خبر : 819718 ، irinn.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: رئیسی ، اعتماد ، روحانی ، روحانی
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین