پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
پیرو اخبار دریافتی، نتایج ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان البرز به تفکیک به شرح زیر است. گزارش در حال تکمیل می‌باشد.

شعار سال: معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نتایج انتخابات شورای اسلامی کلانشهر کرج و پنج شهر دیگر این شهرستان را اعلام کرد.

غفور قاسم پور شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اسامی منتخبان شهر‌های کرج، ماهدشت، آسارا، محمد شهر و گرمدره این شهرستان را به شرح زیر اعلام کرد.

براین اساس اسامی ۱۳ منتخب شورای اسلامی کلانشهر کرج به شهر زیر مشخص شد.

از مجموع ۱۸۲ هزارو ۶۵۰ رای صحیح شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزد یار با ۲۲هزارو ۹۰۶ رای، سید مرتضی اعتصامی با ۱۸ هزار و ۳۹۲ رای، حسین سعیدی سیرایی ۱۷ هزار و ۶۲۴ رای، مجتبی حاج قاسمی ۱۷ هزار و ۵۱۰ رای، علیرضا سعیدی ۱۴ هزار و ۵۱۶ رای، مسعود محمدی ۱۴ هزار و ۲۴۳ رای، علیرضا رحیمی محمود آبادی ۱۴ هزار و ۶۹ رای، جواد چپردار ۱۰ هزار و ۸۹۳ رای، حسین مهاجری با ۱۰ هزار و ۵۳۹ رای، محمد اسدیان با ۱۰ هزار و ۱۸۶ رای، علی قاسم پور با ۹ هزار و ۹۹۱ رای، مریم قهرمانی صارم با ۹ هزار و ۸۳۰ رای و فاطمه منعمی با ۹ هزار و ۸۰۷ رای را به عنوان منتخبان شورای ششم کرج شناخته شدند.

شهر ماهدشت:

هفت منتخب شورای اسلامی شهر ماهدشت به ترتیب فاطمه عسکری با پنج هزار و ۲۰رای، معصومه تاری قلی با چهار هزار و ۹۷۲ رای، داود حیدری چهار هزار و ۹۴۹ رای، وحید سعیدی چهار هزار و ۳۶۰ رای، نعمت امیری چهار هزار و ۲۶۲ رای، ابوالفضل هدایتی محبوب چهار هزار و ۶۸ رای و رضازرین پناه با سه هزارو ۹۳۰ رای اعلام شد.

شهر آسارا:

شورای شهر آسار دارای پنج کرسی است که حسین محمدی سیرایی با ۴۵۷رای، محمد آسارایی ۴۴۲ رای، عباسعلی آسارایی ۴۱۸ رای، سید حسین موسوی ۴۱۳ رای و علی کریمی رزکانی با ۳۶۳ رای به عنوان منتخبان شورای این شهر شناخته شدند.

کمالشهر:

محسن افشار با چهار هزار و ۲۰۷ رای، سعید بهرامی سه هزار و ۷۲۰ رای، مجید دامنجانی سه هزار و ۴۲۸ رای، یوسف اسکندری سه هزار و ۱۶۳ رای، مسعود جعفری سه هزار و ۱۳۰ رای، مجید افشار سه هزار و ۱۲ رای و سیف الله میرزاپور۲ هزار و ۹۵۰ رای هفت منتخب مردم کمالشهر در دوره ششم شورای اسلامی این شهر هستند.

گرمدره:

گرمدره که دارای پنج کرسی شورای شهر است به ترتیب سیاوش غلامی قعله ناظری با ۲ هزار و ۳۳۱ رای، امیر مسلمی قلعه ناظری با ۲ هزار و ۲۱۱ رای، مصطفی تیموری با یک هزار و ۹۷۱ رای، خسرو میرالی با یک هزار و ۷۴۹ رای و امیر ربانی با یک هزار و ۵۷۱ رای بیشترین آرای مردم این شهر را کسب کردند و منتخب شدند.

محمدشهر:

شهر محمد شهر نیز که دارای شورای هفت نفره است، به ترتیب رضا عزیزی با چهار هزار و ۱۹۹ رای، محمد احمدوند با سه هزارو ۱۸۶ رای، احمد اکبری با ۲ هزار و ۹۴۷ رای، محمد اسکندری با ۲ هزار و ۸۹۸ رای، محمد مهرزاد با ۲ هزار و ۸۸۲ رای، محسن آجرلو ۲ هزار و ۸۸۲ رای و کریم قدیان لو با ۲ هزار و ۶۰۷ رای حائز بیشترین آرای مردم این شهر شدند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۳۷۵۳۷۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
افراد کارآمد امیدواریم به روی صحنه بیایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین