پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
مقتدی صدر از حجت الاسلام رییسی، رییس جمهوری منتخب ایران خواست که اقدامی را صورت دهد که درگیری‌های سیاسی و فرقه‌گرایی در منطقه پایان یابد.
شعار سال: مقتدی صدر رهبر جریان صدر از ایران و عربستان خواست که با یکدیگر گفتگو کنند.

صدر در ادامه توئیتش افزود: عراق می‌تواند حلقه اتصال میان کشور‌های منطقه باشد.

او افزود: ما همچنان میخواهیم که روابط خوبی با هر دو طرف [ایران و عربستان]داشته باشیم و حسن همجواری را با همه آنان رعایت کنیم، و تا زمانی که آن‌ها با ما ارتباط دارند، نمیخواهیم به ضرر یکی از دو کشور به کشور دیگر متمایل شویم.

وی گفت: امروزه شاهدیم که عراق با حفظ استقلال وحاکمیت خود قادر است که حلقه ارتباطی میان دو طرف باشد، به ویژه این که بی شک همگرایی و نزدیکی میان ایران وعربستان، تأثیرات مثبتی برای عراق ما به ارمغان خواهد آورد.

صدر همچنین از حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری منتخب ایران خواست که اقدامی را صورت دهد که درگیری‌های سیاسی و فرقه‌گرایی در منطقه پایان یابد، چرا که این کار موجب تقویت اسلام و تضعیف دشمن مشترک به ویژه رژیم صهیونیستی شود که از همه این درگیری‌های [فرقه‌ای]برای برنامه‌های سست خود که به مانند تار عنکبوت است، بهره برداری می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۵۵۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین