پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد از روحانیون شاخص اصولگرا در یکی از سخنرانی‌هایش گفت پیام مردم را بگیرید؛ اکثر ملت در انتخابات شرکت نکردند تا پیامی را بدهند.
شعار سال: حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد از روحانیون شاخص اصولگرا در یکی از سخنرانی‌هایش گفت این همه مردم را به خون شهید سلیمانی قسم دادید و از جهنم رفتن به دلیل رأی ندادن ترساندید، این وضع انتخابات بود.

در ادامه این مطلب آمده است.

وی افزود: پیام نیامدن مردم پای صندوق را دریافت کنید به جای پیام تبریک‌های تکراری...! پیام مردم را بگیرید؛ کلان‌شهر‌های ما ۲۰ درصد در انتخابات شرکت کردند! در فرانسه [در انتخابات محلی]درصد مشارکت پایین بوده، نخست‌وزیر، رئیس مجلس و دیگر مقامات فرانسه اظهار نگرانی کردند و گفتند: ملت، ما پیام شما را گرفتیم! اما این‌جا اکثر ملت شرکت نکردند تا پیامی را بدهند، اما این‌ها نمی‌گیرند و هی دارند به هم تبریک می‌گویند و از هم به خاطر حضور حماسی تشکر می‌کنند! اکثر ملت ناراحت می‌شوند که این‌ها پیام ما را نمی‌گیرند! به من می‌گویند انجوی، الآن وقت خوردن است، سفره‌ای پهن شده، مبادا چیزی بگویی و خراب کنی و خودت را محروم کنی!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۲۹۲۰۲، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین