پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و یک شرکت عمرانی با هدف احداث اولین شهرک فناوری‌های هوشمند دانشگاه و رونق کسب و کار در حوزه ICT امروز امضا شد.
محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه احداث شهرک فناوری‌های هوشمند دانشگاه پیام نور گامی در جهت رونق کسب و کار جوانان است و می‌تواند الگویی برای دیگر شهر‌ها باشد، گفت: امروز اکثر کشور‌های پیشرفته دنیا، با انتخاب شهرک‌های هوشمند، گام‌های بسیار موفقی در عرصه‌های علمی و اقتصادی برداشته‌اند.

وی ادامه داد: کشور‌های پیشرفته دنیا در دوران پاندمی کرونا نیز به خوبی نشان دادند که با اتکا به این شهرک‌های هوشمند و اقتصاد دانش بنیان صدمه ندیده و به درستی توانستند به شرایط ایده آل بازگردند.
 
اولین شهرک فناوری هوشمند دانشگاه احداث می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در شهرک‌های هوشمند، به دلیل استفاده گسترده از شبکه فناوری‌های هوشمند، دیگر محدود به مکان خاص نخواهیم بود و با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و همچنین زیرساخت‌های الکترونیکی قوی این دانشگاه، می‌توانیم با احداث این شهرک فناوری هوشمند در شهر پرند، الگویی برای دیگر شهر‌های کشور بوده و بستر‌های اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

وی اظهارکرد: شهر جدید پرند بر خلاف بسیاری از شهر‌های سنتی ایران، به دلیل زیرساخت‌های مدرن و استاندارد‌های شهری می‌تواند با سرعت بیشتری رشد کند و چنانچه با همکاری دانشگاه پیام نور، شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس شود، علاوه بر رشد چند برابری، الگویی برای دیگر شهر‌ها خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۴۶۵۰۶، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین