پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
وقتی سخنگو چنان فحاشی می‌کند، وزیر هم باید چنین زشت گویی کند. متاسفیم. بعد از این رجز خوانی‌ها هم، شنیدن توجیهات طرفین خالی از لطف نیست.
شار سال: در یک جلسه میان سعید نمکی، وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان با حضور فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان آن‌ها صورت گرفته است. در قطعه فیلمی که از این جلسه منتشر شده است، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیز‌ها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...».
 
تعداد بازدید : 8
 
صحبت‌های سعید نمکی بعد از آن عصبانیت عجیب در برنامه زنده در واکنش به انتقاد نماینده سیستان و بلوچستان
تعداد بازدید : 4
 
نماینده زاهدان در مجلس: اعتراض ما به اراجیف وزیر بهداشت در ارومیه بود

فداحسین مالکی در توضیح دلیل درگیری لفظی با وزیر بهداشت، اظهار کرد: صحبت‌هایی که ما انجام دادیم، در ارتباط با اراجیفی بود که وی در شهرستان ارومیه بیان کرده بود
به چه انحطاطی در سطح وزارت رسیده‌ایم
 نمکی در آنجا با توهین به مردم، نمایندگان و رسانه‌ای‌های استان مظلوم سیستان و بلوچستان، گفته بود جو مسموم رسانه‌ای به راه افتاده که عملکرد وزارت بهداشت را بد جلوه دهند. کدام عملکرد؟

نمکی در آنجا گفته بود "اکنون ۴۵۰ تخت خالی در زاهدان داریم". این تخت‌ها کجاست؟ ما نه تجهیزات داریم و نه تخت خالی. بسیاری از شهرستان‌های ما حتی بیمارستان و مرکز درمانی ندارند.

مردم در استان ما شرایط خوبی ندارند، وقتی هم اعتراض می‌کنیم، جوابی ندارند، هتاکی می‌کنند. اینکه آدم بفرستند آنجا که مصاحبه و ارشاد کند، کافی نیست. باید امکانات و تجهیزات بفرستند و نیاز‌ها را مرتفع کنند
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی نسبت به حواشی جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حضور وزیر بهداشت واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می‌گویند. آمار‌های غلط از تعداد جانباختگان می‌دهند. تجهیزات و بیمارستان نداریم، می‌گویند تخت‌ها خالی است.

اعتراض هم که می‌کنیم، هتاکی می‌کنند.

مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت!

شب گذشته برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حواشی همراه بود. در این نشست که به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد، درگیری لفظی شدید و توهین آمیزی میان سعید نمکی وزیر بهداشت و فداحسین مالکی نماینده زاهدان صورت گرفت که انتشار این صحبت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
انحطاط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین