پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
مهرداد حسن‌زاده گفت: دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برای شرایط سیل آماده شده اند و فرمانداران درحال برگزاری نشست‌های هماهنگی برای بارندگی و سیلاب احتمالی هستند.
شعار سال: مهرداد حسن‌زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برای این شرایط آماده شده اند و فرمانداران درحال برگزاری نشست‌های هماهنگی برای بارندگی و سیلاب احتمالی هستند.

وی ادامه داد: اداره کل هواشناسی هرمزگان هم امروز هشدار سطح نارنجی اعلام کرد و اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هم اطلاعات لازم را به دستگاه‌های مربوطه ارسال کرده است.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان هم امروز اظهار داشت: هشدار نارنجی برای این صادر شد که براساس آن ساکنان این استان به خصوص در ارتفاع‌ها از امروز تا یکشنبه هفته آینده شاهد ناپایداری‌های جوی خواهند شد.

کیانوش عارفی افزود: این ناپایداری‌ها هر روز بعد از ظهر بیشتر نمود خواهد داشت و خود را به شکل بارش باران، تگرگ، رعد و برق و وزش باد نشان می‌دهد و شهرستان‌های بشاگرد، رودان، بستک و حاجی آباد را بیشتر از سایر مناطق متاثر می‌کند و اهالی شهرستان بشاگرد براساس پیش بینی‌ها باید آمادگی بارش تگرگ را از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده داشته باشند.

وی ادامه داد: این بارش‌ها به مقدار بالا، صورت نقطه‌ای و در زمان کم می‌بارد که این از ویژگی‌های سامانه مونسون هند است و با توجه به نقطه‌ای بودن آن احتمال دارد نتوان میزان بارش‌ها را اندازه گیری کرد.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: احتمال طغیان رودخانه، انسداد‌ها راه‌ها و وارد شدن آسیب به بخش کشاورزی وجود دارد و همزمان با بارش در خشکی دریا نیز متلاطم می‌شود و این وضعیت می‌تواند تا دهه اول شهریور ماه به تناوب ادامه داشته باشد.

عارفی یاد آور شد: این نیز از نعمت‌های خالق است که در این منطقه قرار داده و با گرم شدن هوا شرایط تغییر می‌کند و انرژی گرمایی جذب شده با بارش باران، تگرگ و وزش باد تخلیه می‌شود و هوا به صورت مداوم و مستمر به شدت گرم باقی نمی‌ماند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۰۳۷۲۳، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
امیدواریم که مشکل خاصی پیش نیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین