پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کار بزرگی در حوزه خانه دار کردن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی امروز کلید خورد.
شعار سال: خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم کلنگ زنی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در قالب طرح اقدام ملی مسکن گفت: در راستای مسکن دار شدن همه کارکنان با راهنمایی وزیر راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری کرده‌ایم.

او ادامه داد: اولین وظیفه ما آن بود که اراضی را که در بخش کشاورزی بلا استفاده بودند و در آنجا امکان کشاورزی و آبخیزداری نبود، برای ساخت مسکن عرضه کنیم.

ساخت مسکن در اراضی که امکان کشاورزی در آن‌ها وجود نداشت

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: از این اراضی بلا استفاده در جهت ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن استفاده شده و اراضی را که مناسب کشاورزی نبوده‌اند و دارای حق آبه در حاشیه شهر‌ها هستند و روستاییان و مردم مشکلی در این بخش نداشته‌اند، در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دادیم تا اقدام به ساخت مسکن برای کارکنان این وزارت خانه کنند.

خاوازی با بیان اینکه هدف بعدی ما آن بوده که مسائل رفاهی را برای کارکنانی که تاکنون مسکن نداشته‌اند، فراهم کنیم؛ افزود: وزارت راه و شهرسازی در قالب توافقی که داشته‌ایم ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را برای کارکنان این وزارت خانه در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: وزارت جهاد کشاورزی با پیگیری که داشت سه کارگروه را در این بخش تشکیل داد به طوری که یک کارگروه اقدام به شناسایی افراد ضعیف‌تر در این بخش کرده و این افراد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارگروه دوم اقدام به بررسی اراضی کرده که این اراضی و یا افرادی که در قالب پیمانکاران در این حوزه فعالیت می‌کنند، تضادی با منافع وزارت جهاد کشاورزی نداشته باشد و بخش کشاورزی در این حوزه هیچ لطمه‌ای نبیند.

خاوازی بیان کرد: خوشبختانه به نظر می‌رسد وزارت جهاد کشاورزی پیمانکاران مناسبی را در این بخش انتخاب کرده و این موضوع هم مورد تایید وزارت راه و شهرسازی بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: ما در حال حاضر در ۴ استان کلنگ ساخت این ۱۰۰ هزار واحد را زده‌ایم و به سرعت امیدواریم اجرای این پروژه‌ها افزایش یابد؛ ما در حال حاضر نسبت به شناسایی اراضی اقدام کرده‌ایم و امیدواریم بانک هم در جریان کار فعالیت خود را به سرعت ادامه دهد تا ما بتوانیم خدمت به مردم را که در قالب کمیسیون ماده ۵ است، ادامه دهیم.

گفتنی است، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر جهاد کشاورزی مراسم امضای تفاهم نامه وزارت خانه‌های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برای ساخت ۱۰۰ هزار مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن به امضا رسید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۶تیر ۱۴۰۰، کد خبر:yjc.news،۷۸۲۳۸۷۷ 
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
مشکلات کشاورزان را هم ای کاش حل کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین